Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2014 19:28 - Отборът на гаднярите в блог.бг.
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 4544 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 02.06.2014 19:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  "хейтъра joysil - тролски профил на хомосексуалист, използващ чужди самоличности в нета."
   Бихте ли ми казали,моля, колко потребители на блог.бг. получиха това на ЛС?
   Аз зная кой изпраща тези глупости.
   Зная също и, че не всеки се връзва.
   Но повечето хора тук са наивни, или плашливи, или не желаят да бъдат въвлечени в местни гнусни интриги. Разбирам ги. Няма проблем. Естествено,че ще предпочетат да се дистанцират от моя блог.
   Моля, нека ми пишат на ЛС, всички които са получили това. Няма да злоупотребя с доверието и разбирането им. Интересува ме само бройката.

image


Дори не е нужно да споменавам имена. Пределно ясно е кой в този сайт се занимава с долни номера, злепоставяне на хора, заплахи и шантаж, кой се е заел да превъзпитава всеки,който не изпада във възторг от тъпашки творения-стихове,проза,история,баници и кози. Отборът на гаднярите се състои от трима-четирима.Знаем кои са.
Благодаря на всички, които ми съдействаха до момента, и които проявиха добронамереност като ми показаха какво се върши зад гърба ми.



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - аз не съм. Получавала.:(
02.06.2014 23:16
Опитай се да си представиш какъв ще бъде отговорът ми!
Представи ли си?
Сега го умножи по 100!:)))))
цитирай
2. joysii - Опитай се да си представиш какъв ще ...
03.06.2014 08:14
tit написа:
Опитай се да си представиш какъв ще бъде отговорът ми!
Представи ли си?
Сега го умножи по 100!:)))))

==========
Благодаря,Тити.
Знаеш ли, този който изпраща тези неща, без да иска ми прави услуга. Така аз разбирам, кои са свестни хора тук, кои са ме разбрали и опознали достатъчно,че да не се доверяват на подобни простотии, кои, въпреки тъпотиите, ще продължат да държат на мен.
Поздрави,миличка. Ти си истинска личност-със собствени позиции, с отношение към света и най-вече-с ум в главата.
цитирай
3. apostapostoloff - Да, отрепчиците са
03.06.2014 15:08
само няколко. И слава Богу! И аз не съм получавал гнусотии.
цитирай
4. joysii - само няколко. И слава Богу! И аз не ...
03.06.2014 17:41
apostapostoloff написа:
само няколко. И слава Богу! И аз не съм получавал гнусотии.

============
Мерси,Толи.
цитирай
5. joysii - Толкова много хора ми писаха на ЛС, ...
03.06.2014 17:45
Толкова много хора ми писаха на ЛС,че са получили това!
Дори ми казаха и кой им го е пратил.
Ееее, ама това е доста прекалено вече!
Никога не бих постъпила като тази госпожа. Тя не само ми трие коментарите, но и върши гнусотии зад гърба ми.
ОК, бе маце,като си такава отворена, ми СЪБЕРИ СМЕЛОСТ И МИ ГОВОРИ ОТКРИТО, а не такъв курвалък - ЛС до всички,които си видяла,че навестяват блога ми.Същото бих казала и на....той си знае - онзи дето щеше да ме превъзпитава,понеже не вярвам на фантасмагориите му във връзка с българската история.
цитирай
6. makont - Нямам на лични Джойс,
04.06.2014 14:37
но и да имам, нищо не може да ми промени мнението за теб. Харесвам твоята борбеност и това, че винаги отстояваш позициите си и същевременно, понякога си толкова нежна и романтична. Не им се връзвай, хората усещат. Усмивки!
цитирай
7. joysii - но и да имам, нищо не може да ми про...
04.06.2014 16:16
makont написа:
но и да имам, нищо не може да ми промени мнението за теб. Харесвам твоята борбеност и това, че винаги отстояваш позициите си и същевременно, понякога си толкова нежна и романтична. Не им се връзвай, хората усещат. Усмивки!

.....................
Да, който трябва-разбира. Но се ядосвам,че все още тук има разни мижитурки,които не говорят с мен, трият ми коментарите, а виж какво правят зад гърба ми.
цитирай
8. joysii - 7. blondie007 - ти си виновна...Мен НИКОЙ не ме притеснява..
04.06.2014 16:19
Вярно,аз съм виновна. Трябваше да ги завра в ....тия тукашни тъпанари,но това изисква време, а и не винаги имам настроение за разправии с простакеси и изкукуригали драскачи или "историци".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406149
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031